רפואה מותאמת אישית: מה זה ואיפה מקבלים את השירות בישראל?

רפואה מותאמת אישית, הינה, שירות רפואי המעניקה פתרונות טובים ביותר עבור כל מטופל/ת באופן ספציפי ופרטני, תוך התחשבות בצרכים, בדרישות ובמצב הגנטי הייחודי של המטופל/ת. השירות הינו פרטי וזמין מאוד תוך דגש על התיק הרפואי של המטופל/ת  

 

רפואה מותאמת אישית הגדרה

רפואה מותאמת אישית הינה שירות אישי למטופלים אשר מעוניינים לקבל טיפול רפואי אישי מרופא/ה מומחה בתחום הרפואי שהמטופל/ת נזקק לו.

הרופא/ה שבודקים את המטופל/ת מתאימים טיפול ספציפי ומותאם, כמו גם אבחון אוטומטי וטיפול המשך.. 

 

 

אילו טיפולים או שירותים ייכללו במרכזי רפואה המספקים פתרונות כאלו?

רפואה מותאמת אישית יכולה להתאים למגוון יישומים.

כאשר מטופל/ת מעוניינים ברופא מומחה בתחום מסויים, הם ירצו שאותו רופא או המרכז הרפואי ילווה אותם בתהליך וזה כולל : בדיקות שצריך לעבור, תרופות שצריך לקחת, רופאים בתחומים אחרים שהנבדק אמור לפגוש ובסופו של התהליך לאסוף את כל הנתונים ולתת את חוות דעתו המקצועית.

 

שימושים אחרים חיוניים ומשמעותיים של רפואה מותאמת אישית נוגעים לצורך במניעה אפשרית של מחלות או מצבים מסוכנים. מתוך מחקר ואיסוף מידע ממוקד, יהיה ניתן לסייע לאנשים בקבוצות סיכון מסוימות להימנע ולטפל בגורמים המסוכנים הקיימים אצלם, עוד לפני התפתחות מחלה. באופן כזה, ניתן לבצע סקרים כללים על אוכלוסייה אשר עוסקת במקצועות מסוימים, מבוגרים או כל מי שנמצא למשל עם גורמי סיכון להתפתחות מחלה לבבית.

 

למי מיועדת רפואה אישית ומי יכול להפיק ממנה את המירב?

כל אזרח ואזרחית המעוניין בו ויכול לשלם בעבורו את השירות , למעשה כל מטופל/ת יכולים ליהנות משירותי רפואה מותאמת אישית בישראל.

 

היכן אפשר לקבל את השירות?

שימוש ברפואה אישית יכולה להיעשות במרכזים רפואיים שלנו בין אם אתם נדרשים לבצע חיסוני שפעת, חיסונים כלליים כמו חיסוני מטיילים דרך בדיקות סקר תקופתיות, מכוני רנטגן ואולטרה-סאונד ועד שירותי פסיכולוגיה, סיעוד וכו’. את כלל השירותים הללו ואף יותר, תוכלו למצוא בין שירותי מדיטון.

 

אם אתם מעוניינים בשירותי רפואה בהתאמה אישית, ודאי תשמחו לדעת שישנם מספר סניפים הסמוכים למקום מגוריכם. מדיטון, אשר הינה רשת מרכזים פרושה ברחבי הארץ ובערים המרכזיות, ביניהן תל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע. במדיטון, תוכלו למצוא את כלל השירותים שיכולים להינתן במסגרת הרפואה הפרטית, כמו גם יכולת לקיים פרויקטים גדולים ומורכבים בתחומי הרפואה במסגרת תעסוקתית או אחרת.   

 

אנו מקפידים לתת את השירות האיכותי ביותר למטופלינו, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת שירותיות והנגשת שירותים רפואיים. תוכלו להגיע דרכנו למירב המומחים הקיימים בישראל, באופן מהיר, נוח ומסביר פנים. אנו פועלים בכפוף לתווי תקן וכמומחים מטעם משרד הבריאות ומשרד הכלכלה, במרפאה תעסוקתית ומרפאת ספורט כאחד. 


לפרטים נוספים על השירותים המוצעים ברשת מרפאות מדיטון – לחצו כאן.